Bit na sobote – publikowany w niedziele, ale u mnie jest dalej sobota!

Chciałabym, żeby sobota na blogu upływała muzycznie- postanowiłam sobie otworzyć nowy cykl notek z muzycznymi smakowitościami, które wspomogą relaks weekendowy, pobudzą do twórczych eskapad i co tu dużo pisać, wprawią w ruch stópki.

1. Julian Plenti „Summertime is comming”

Julian Plenti to solowy projekt Paula Banksa, wokalisty Interpolu. Kto kocha Interpol m.in. za wspaniały głos tego pana, zdecydowanie powinien sięgnąć i po tę propozycję. Piosenki grane pod szyldem Juliana są inne niż produkty całego zespołu, ale mi osobiście podobają się równie mocno.

Julian szykuje chyba drugą płytę.

Pierwsza: Julian Plenti is… Skyscraper.

Piosenka którą chciałam zaproponować na ten weekend to Summertime is comming. Choć wakacje w pełni, nie wszyscy zdążyli się nimi jeszcze nacieszyć. Posłuchajcie tej nutki jeśi chcecie poczuć lato pełną parą.

Julian Plenti – Summertime is Coming przez Shaun_Grungie

2. Spector „Chevy Thunder”

Spector to jeden z wielu muzycznych prezentów, które sprawił mi na przestrzeni tego roku mój Chłop. Wrócił pewnego dnia z pracy z tą piosenką w głowie (wysłyszaną w roxy.fm) i od tego czasu ja też słucham jej wciąż i wciąż.

A teraz się okazało, że Spector zagości na Coke Live!

Wszyscy więc kupujemy bilety, bo będzie się działo och ach!

A piosenka? Trochę o dziewczynie, trochę o samochodzie, ale przede wszystkim o takim postanowieniu rzucenia wszystkiego i po prostu jechaniu przed siebie. Słuchać często i najlepiej z rana, nic tak nie doda energii do zmagań z kolejnym porankiem

Posłuchajcie tylko!

No to tyle na sobotniego bita, w tym tygodniu wszyscy niech słuchają wykonawców coke’owych, bo będzie się działo za te dwa tygodnie.
obrazki:
Paula Banks w wodzie (mniam!)- Photo by Helena Christensen
chevy – http://slickgadgets.com/image002.jpg

Skomentuj

