Podoba nam się notorycznie: Zola Jesus

rec muz

Mój M. zawsze śmieje się ze mnie, że mam tylko dwa źródła nowej muzyki. Jedno to on i jego znaleziska, a drugie to amerykańskie seriale. I wiecie co? mogłabym zaprzeczyć, z oburzeniem wyjechać mu z jakimś argumentem że TAK BARDZO SIĘ MYLI, ale jakby to powiedzieć… w sumie aż tak bardzo nie jest w błędzie…. Czasem jeszcze buszuję na blogach muzycznych, ale zdecydowanie najwięcej smaczków serwuje mi on i moje ulubione seriale.

Tym razem nie było inaczej, zakochałam się dzisiaj w Zoli Jesus (po obejrzeniu najświeższego odcinka Vampire Diaries-wiem wiem, jestem żałosna). Ku swojemu usprawiedliwieniu, znałam panią wcześniej z Wtorkowych audycji Grabaża (wiem wiem, to brzmi o wiele bardziej coolowo), ale (i tutaj będzie znów żałośnie) dopiero elektryzująca scena pomiędzy bohaterami VD dała mi poczuć tę piosenkę.

Bardzo krótko- DLA KOGO JEST ZOLA? NA JAKI NASTRÓJ?
– gdy czujesz się tak bardzo bardzo „do przemyśleń”
– gdy sobie leżysz w łóżeczku i masz zgaszone światło i słuchawki w uszach i chcesz poukładać to co Cię spotkało przez cały dzień
– gdy ktoś Cię właśnie brzydko zranił i chcesz się tym napawać (mam taką teorię na ten temat, o której może wkrótce opowiem)
– gdy utknąłeś w jakimś miejscu w życiu i nie wiesz jak ruszyć dalej i póki co wiesz, że nie ruszysz, ale jesteś w tym miejscu, więc możesz posłuchać Zoli i ona wyśpiewa Ci to jak się czujesz.

jaka to muzyka? Wikpedia rzecze: electronic, industrial, classical, goth

Cudo z wampirków:

A tutaj oficjalny teledysk „Night”

I piosenka o długim tytlue:

jest zima, słuchamy Zoli!

Skomentuj

