Zrób dziś, co miałeś zrobić jutro, pojutrze i za tydzień…

Girl on trampoline

…bo jutro możesz sobie już być trupem.

Dziś będzie bardzo bardzo do przesady aż smutno. Tak mnie poruszyła jedna sprawa: Siedzę sobie w pracy, jak zwykle z wielkim zaangażowaniem analizując co ciekawsze prawdziwe i urojone problemy komputerowe moich użytkowników, aż tu nagle dostaję maila. To taki jeden z tych korpo-maili, które dostają wszyscy w firmie, jak np. te dotyczące carpoolingu czy zbiórki nakrętek na jakiegoś chorego dzieciaka. Dwa koty łypią na mnie z dołączonego zdjęcia, do tego zachęcający podpis „zaadoptuj”. Miałam już westchnąć, trącić łokciem koleżankę O. i zdrowo wyśmiać kolejny SPAM, który zaśmiecił mi skrzynkę, kiedy jakoś tak mimo chodem przeczytałam, że te koty to należały do dwóch pracowników firmy (z projektu który siedział bardzo długo zaraz obok mojego), zmarłych niedawno w tragicznych okolicznościach.

Jak to biuro, plotka niesie się w mig. Parę miesięcy temu przenieśli nam całe biuro do innej lokalizacji. Jest dalej, jest szpetny dojazd, jest gorzej pod każdym względem prawie. No i duża ilość ludzików (podejrzewam, że dlatego właśnie i oni) zdecydowało się na zmianę mieszkania. I wyobraźcie sobie- niedługo po przeprowadzce, znaleziono ich martwych w tym nowym wspaniałym mieszkaniu. Zaczadzili się.

I mnie naszło takie coś- ja bardzo tymczasowo podchodzę do tego mojej korpo pracy. Zawsze myślę, że jednak będzie miejsce na coś fajnieszjego, coś ważniejszego, no po prostu, coś WIĘCEJ. A oni nie mieli nic więcej. Ostatnim elementem ich biografii jest praca na korpo service desku.

Nie przeciągając dłużej, wnioski wysnuwam dwa- nie wolno, nie wolno nie można odkładać na później! – nigdy nie myśl, że będzie coś więcej. będzie tyle, ile sobie stworzysz.

One thought on “Zrób dziś, co miałeś zrobić jutro, pojutrze i za tydzień…

Skomentuj

