Zupełnie legalne dwa tygodnie wolności.

ciasteczkowy urlop

 

Wstałam dziś rano przygnieciona dorosłością. W sposób naprawdę absolutny. Właśnie dziś, właśnie od rana zaczął się mój pierwszy w życiu urlop wypoczynkowy. Zupełnie legalne 2 tygodnie robienia tego, na co mam ochotę , za który dostaję pieniądze. Maleńki kawałek nieba w gąszczu okropności związanej z życiem dorosłego, pracującego człowieka.

Lecimy więc z A. do Rumunii. Dlatego, że zawsze chciałam tam być. Dlatego, że to nie Egipt. Dlatego, że nas tam jeszcze nie było. Jeżeli wszystko pójdzie tak właśnie jak powinno, nasza wyprawa nie powinna być taka droga. Po powrocie znajdziecie tutaj ekskluzywne jak towary w biedronce materiały do przejrzenia. A przede wszystkim, krótki poradnik jak sobie samemu zorganizować wczasy i dobrze się przy tym bawić.

Przemyślenia urlopowe moje:

– urlop jest bardzo małą nagrodą za harowanie takie jak wykonujemy każdego dnia. Czytałam ostatnio sobie wywiad z Timem Ferrissem. Gościu wymyślił to świetnie. Nie zgadza się na taki porządek rzeczy, że tylko raz w roku robi sobie urlop i potem kolejne 11 miesięcy się męczy, by zarobić na życie, którego wcale nie chce. Wymyślił pomysł „małych emerytur”. Pracuje w taki sposób, by co kilka miesięcy odpoczywać sobie od wszystkiego i robić to, na co naprawdę ma ochotę.

– no i jasne, facet żyje sobie w środowisku zupełnie innym. Ameryka, przedsiębiorczość, każdy może być kim chce. Ale czy może nie jest tak, że nasza własna niezależność, szczęśliwość i wyzwolenie, zależą także od nas?

– mam absolutne poczucie straty czasu. Jeśli nie robię czegoś fajnego, tylko siedzę i się obijam, czuję, że marnuję urlop. SICK.

** swój urlop uczciłam wczoraj ciasteczkowym szaleństwem. Jego efekty na zdjęciu posta. Jakby ktoś miał ochotę, zrobić sobie swoje, przepis taki oto mam:

przepis ciasteczka

Skomentuj

