Postulat letni: jeźdźmy na rowerze!

Danny MacAskill na rowerze:)

Pamiętacie może, że kupiłam sobie jakiś czas temu rower? Nigdy nie byłam bardzo przekonana do tego środka transportu, dopóki ktoś, nie pokazał mi, jakie to może być przyjemne. No i wpadłam, Julian (bo tak się mój rower nazywa) na zawsze wkupił się w moje łaski.

I z tej okazji dziś kilka filmików inspirujących do jeżdżenia.
Produkcje Red Bulla. Co jak co, jest to może marketing, ale powiem Wam, że reprezentuje takie wartości i robi to w taki sposób, że można mnie tak do marki przekonywać. Co więcej, czuję się wielce przekonana!

Indżoj:

Where the Trail Ends – Freeride MTB film teaser- polecam zobaczenie pełnego filmu! Naprawdę wbija w fotel

Danny MacAskill „Way Back Home”

Skomentuj

