Zrób z siebie coś.

postgrad

– Czym się zajmujesz?

– Ha, śmiesznie, że pytacie, bo akurat dostałem awans. Jestem takim trochę sales managerem. Zajmuję się sprzedażą oprogramowania i kontaktem z klientami. Teraz mam też pod sobą kilku pracowników, których pracę koordynuję.

– O to brzmi super- długo czekałeś na ten awans?

-W sumie to nie. Jakieś pół roku, może troszkę dłużej. Od początku swojej pracy byłem dość skoncentrowany na wynikach i to się opłaciło.

– Musisz być świetny w tym co robisz. Studiowałeś informatykę?

– Hah, nie. Absolutnie nie. Studiowałem historię

– Historię? I siedzisz w oprogramowaniu?

– No tak. Myślę sobie, że po studiach człowiek musi przeprowadzić taki solidny autorecycling. Wiecie o co mi chodzi? Zobaczyć co się ma i jak to przetworzyć na coś, za co będzie mu ktoś w stanie zapłacić.

Rozmowa z naszym rumuńskim gospodarzem Serjim. Powiem Wam, że mi się szalenie ten koncept spodobał ale także- jest cholernie akuratny. Nie ma takiego błędu w edukacji, który skreśla nas na zawsze z rynku pracy i dostatniego życia.

Kluczem do dobrego recyclingu jest znajomość materiału i jego możliwości. Skoro to Ty jesteś potencjalnym materiałem, musisz się znać. Musisz także wiedzieć, co potrafisz robić, w czym jesteś dobry i co możesz w sobie przetworzyć. Wymyśl siebie, to jak może wyglądać Twoje życie. Potem pozostaje poddać się obróbce i jako gotowy produkt starać się sprzedać.

Czy Wy też poddaliście się postudiowemu recyclingowi?

Skomentuj

