Też fajnie mieć pracę, ale chodzić i tak trzeba.

Notoryczna w dziekanacie, odbiera dyplom.

N: Dzień dobry! Ja po dyplom. Mam obiegówkę i legitymację i wielką chęć odebrania dowodu mojej edukacji. 

Pani z Dziekanatu (PzD): Proszę pokazać obiegówkę. hmm… (patrzy wnikliwie na liczne pieczątki i podpisy które Notoryczna pieczołowicie zebrała niczym Ash swoje pokemony) no tak, brakuje pani pieczątki Akademickiego Centrum Karier.

N: ???

PzD: Rok temu kiedy Pani zdawała dyplom to tego nie było, ale teraz jest i trzeba dostarczyć pieczątkę. 

N: No tak, ale ja nie miałam styczności z tym tworem, więc raczej nie ma co poświadczać, że mam u nich jakieś długi, prawda?

PzD: Niby nie, ale oni tam pani dają ankietę, pracę pomogą znaleźć i wszystko. 

N: Ale ja już mam pracę i wszystko. 

PzD: No tak, to też fajnie, ale pójść trzeba. 

One thought on “Też fajnie mieć pracę, ale chodzić i tak trzeba.

Skomentuj

