Miesięczny Zestaw Oczekiwań (1) : wrzesień

wrzesien

Gadu Gada robi sobie pod koniec miesiąca wspaniałe podsumowania . To naprawdę fajne kompilacje tego co robiła w danym odcinku roku, ukraszone pięknymi zdjęciami i przemyśleniami autorki- bardzo polecam!

Ten pomysł tak mi się spodobał, że postanowiłam zrobić swoje kompilacje, ale w nieco inny sposób. Ja chciałabym Wam pokazać, na co nie mogę się doczekać w danym miesiącu. Co chcę robić, czego próbować i jak sobie układać życie. Polecam:)

Poproszę Was też o feedback- czy to jest fajne, czy podoba się, czy komuś się przyda?

1. Co chcę zobaczyć?

september movies

Wrześniowe premiery filmowe zapowiadają się naprawdę tłuściutko! Na kilka tytułów czekamy z M. już od początku sierpnia (oczywiście u nas pojawiają się z prawie dwumiesięcznym opóźnieniem). Może coś Was zainteresuje.

1) Riddick – premiera 6 września

opis filmwebu: Zdradzony, walczący o przetrwanie na opuszczonej planecie Riddick staje się jeszcze bardziej niebezpieczny. Tymczasem na ziemię spaloną słońcem przybywają dwa statki. 

Kontynuacja niesłychanie zachwycającej serii o Riddicku. Każdy, kto widział Pitch Black nie będzie się wahał tylko uderzy do kina!

2) You’re next- premiera 6 września

opis filmwebu: Jeden z najinteligentiejszych i nastraszniejszych filmów ostatnich lat, który pierwszorzędnie gra ze schematem gatunku. Gang zamaskowanych, uzbrojonych w kusze i siekiery morderców napada na letnią posiadłość Davisonów i terroryzuje jej mieszkańców. Nikt nie wie kim są napastnicy i dlaczego spokojna, rodzinna kolacja zamieniła się w śmiertelną pułapkę. Sytuacja wydaje się beznadziejna. Niespodziewanie jeden z członków rodziny okazuje się wyjątkowo utalentowanym zabójcą.

Bardzo, bardzo niepokojący trailer!

3) About Time- premiera 20 września

opis filmwebu- Kończąc 21 lat Tim Lake odkrywa, że może podróżować w czasie. Po kolejnym nudnym przyjęciu noworocznym ojciec Tima opowiada rodzinną historię, że mężczyźni potrafią przemieszczać się w czasie. Tim może zmienić co się stanie lub co się już stało do tej pory w jego życiu. Postanawia uczynić świat lepszym, znajdując sobie dziewczynę.  Odkrywa, że ten dar pomaga, ale może być też niebezpieczny. To komedia o miłości i o czasie, który upływając szczęśliwie udowadnia, że może nie potrzeba wcale podróży w czasie.

Ten pan aktor kojarzyć mi się będzie tylko i wyłącznie z harrym potterem. Może grać sobie w annie kareninie, może grać i tu, ale to jest Bill Weasley. Rachel McAdams- och, jak ja chce mieć taką buzię!

 

4) Naznaczony 2 – premiera 20.09

opis filmwebu- Rodzina Lambertów zatrzymuje się w domu babci, wierząc jednocześnie, że mają za sobą przerażające wydarzenia sprzed dwóch lat. Spokój nie trwa jednak długo, gdyż niespodziewanie pojawia się duch młodej kobiety ubranej w białą suknię, która nuci dziecięcą melodię, a wraz z nim ma miejsce szereg niewytłumaczalnych zdarzeń: tajemnicze głosy, poruszające się przedmioty. Wkrótce Dalton zaczyna podejrzewać, że z ojcem, Joshem coś jest nie tak… 

Och, ja czekam na ten film. M. się śmieje i woła o pomstę do nieba, ale czekam co tam znów Hollywoodzi wymyślą. Przecież w tematyce opętania było już wszystko!

5) The way, way back – premiera 27.09

opis filmwebu- Opowieść o nieśmiałym nastolatku, który jedzie na pierwsze wakacje z nowym partnerem swojej mamy.

Acham, no to nam nie mówi zbyt wiele. Thank God for trailery:)

6) 2 guns- premiera 27.09

opis filmweb- Agent wydziału do walki z przemytem narkotyków i oficer wywiadu marynarki są w sytuacji bez wyjścia. Kradną pieniądze gangsterów i zamierzają je przekazać na dobre cele. Okazuje się jednak, że w rzeczywistości ukradli pieniądze CIA, a zleceniodawcami są mafiosi.

Mark i Denzel w wciągającej komedii akcji. Zobacie tylko:

2) Co chcę poczytać?

Na wrześniowe wieczorki i wyjazdy mam przygotowane dwie książki, które udało mi się wyhaczyć za grosze w publio. Raczej ich we wrześniu nie skończę, bo mają trochę tych stron. Lód chciałam poczytać zawsze, ale jakoś irytował mnie zawsze sposób pisania Dukaja (daje przymiotniki na koniec zdania totalnie dla mnie zaburzając składnię). Dam temu kolejną szansę. A Dzienniki… to w sumie pewniak, pierwsza część bardzo mi się podobała. Macie też przygotowane jakieś fajności?

ksiazki wrzesien

3. Co będę słuchać?

Oj wrzesień będzie bogaty muzycznie! Ja to śledzę tylko scenę indie, więc i takie sugestie muzyczne tutaj będą się pojawiać. Notoryczna zakasa rękawki i siada na brzegu fotela, nie mogąc się doczekać na:

The Naked and Famous – In Rolling Waves – premiera 16 września

– czekałam na tę płytę z trzy lata. W końcu w końcu druga płyta jednej z najfajniejszych kapel jakie znam. Popatrzcie sobie na singiel promujący:

MGMT- MGMT – premiera 17 września

Tutaj w zasadzie możemy się spodziewać wszystkiego. MGMT ma tak bogaty zakres utworów, że ciężko podejrzewać, czym nas uraczą we wrześniu. Póki co wyszło takie oto video promujące- Your life is a lie

Placebo- Loud like love- premiera 16 września

Co do tej płyty, muszę przyznać, że będę zaskoczona, jeżeli mnie czymś zaskoczą. Placebo jakoś ma to do siebie, że każda kolejna płyta brzmi podobnie. To nie zarzut, absolutnie. Póki co video promujące sugeruje powrót do znanych rytmów. Ale zobaczcie sobie teledysk- jest naprawdę prze-interesujący!

Mum- Smilewound – premiera 6-7 września

Tutaj najbardziej cieszę się na piosenkę, którą Mum zagra z Kylie Minogue. Reszta pewnie też będzie interesująca. Co do Mum to zawsze mam tak, że nie umiem słuchać ich dużo, ale bardzo nadają się na pewne nastroje. Piosenka promująca płyte- Toothwheels- bardzo przyjemna. zobaczcie sobie (uwaga epileptycy, bardzo migający teledysk)

Emiliana Torrini- Tookah – premiera 9 września

Jeszcze nie ma video, ale piosenka promująca jest dość przyjemna. Mamy dżunglowe bębny, bit-bicik w tle i Emiliankę śpiewającą jakby w wielkiej bańce mydlanej (tak mi to brzmi)

Neko Case – The Worse Things Get, The Harder I Fight, The Harder I Fight, The More I Love You- premiera 2-3 września

O tej Pani dowiedziałam się z jednego odcinka True Blood-a. Najpierw zobaczcie sobie piosenkę, którą tam śpiewała:

Podoba mi się. Jest folkowa, ale jednocześnie brzmi to mega współcześnie i można się pobujać. Czego chcieć wiecej? Piosenka z nowej płyty i całkiem fajne fan lyric video:

4) Serialowa premiera września?

Myślałam, że napiszę tutaj o Grey’s Anatomy- od lat był to mój ulubiony serial zaczynający sezon we wrześniu. Z biegiem sezonów jakoś nabrałam pewnego zobojętnienia na kolejne odcinki. To już po prostu nie to samo. Dlatego tego września czekam na nowość:

Hostages – premiera 23 września

Apetyczna obsada, pełno plot twistów- warto?

5) Wrześniowe wieczory pomoże mi spędzić…

Zestaw chilloutowy własnej produkcji:
1) herbata Loyd o smaku Ananasa i Gruszki- jakoś nie przepadam za herbatą, ale ten płyn mogę spożywać w każdej ilości. Zamykam oczy i widzę wielkiego ananasa i gruchę, które wesoło zmierzają w moją stronę.

2) żel do kąpieli o zapachu ananasa- tak-tak będzie monotematycznie. Bardzo fajny żel, jeszcze w promocji w Rossmannie, pomaga mi przenieść się do Radosnego Miejsca także podczas kąpieli. Umila moje poranne zimne prysznice.

3) waniliowy pudding z lidla- przysięgam, gdybym mogła brałabym w tym kąpiel. To najpyszniejsza przekąska świata!!!!

IMG_20130831_210100

6) Wrześniowa aktywność

Tutaj zdecydowanie wpisuję spacery. Postaram się chodzić jak najwięcej i wdychać jeszcze ciepłe powietrze, przygotowując się mentalnie do nastania kolejnej zimy… Ponieważ jeszcze nie jest zimno – zimno, będę też spódniczkować często. Potem to już tylko dresy i pantalony, więc korzystajmy póki można Panie. Ładujemy mentalne baterie przed kolejnym sezonem lodu. Jedzeniowo- będziemy robić naleśniki. Aż do uzyskania najlepszego możliwego efektu.

september

3 thoughts on “Miesięczny Zestaw Oczekiwań (1) : wrzesień

  1. Gadulska pisze:

    Ojej :) Dziękuję za komplement, ale muszę przyznać, że Ty też sobie wymyśliłaś fajny sposób na „miesięcznicę”! Co do filmów – widziałam dzisiaj w kinie trailer „About time” i „The way way back” i szczególnie ten pierwszy mnie zaciekawił. To co, spotykamy się w kinie i piszemy recenzje? :)

Skomentuj

