Przepis na muffinki z parówką

corn dog muffins

Och, wyczaiłam naprawdę wielką świetność! Kuchenną, oczywiście. Super fajna, na oko prosta receptura na pyszności. Poniżej znajdziecie obrazkowy przepis jak to zrobić. Ja planuję zabrać za to w przyszłym tygodniu.

Ten tydzień mija mi cholernie intensywnie na dopinaniu ostatnich spraw przed weselichem moich dwóch super przyjaciół, na które idę w sobotę. Stąd też bardziej wizualne posty w tym tygodniu. W przyszłym pojawi się kilka recenzji i notek bardziej tekstowych. Póki co- próbujemy robić mini corn dogi!

Wygląda to tak mniamniuśnie, że aż musiałam ugryźć sobie bułkę, bo żołądek wołał DAJ MI TO NATYCHMIAST!!

Przepis:

1/2 szklanki stopionego masła
1/2 szklanki cukru
2 jajka
1 szklanka maślanki
1/2 łyżeczki sody oczyszczonej
1 kubek mąki kukurydzianej
1 cup mąki pszennej
1/2 łyżeczki soli
8-10 parówek pociętych na kawałeczki

  1. Rozgrzej piekarnik do 200 stopni. Połącz masło z cukrem trzepaczką w miseczce, dodaj jaka i ponownie mieszaj. Dodaj maślanki i znów daj z siebie wszystko
  2. W osobnej misce połącz sodę oczyszczoną, mąkę kukurydzianą, mąkę zwykłą i sól. Dodawaj do mokrych składników i mieszaj szaleńczo.
  3. wysmaruj formę do muffinek tłuszczem. Ciasto wlewaj do foremek tak by zajęło ok. 3/4 ich powierzchni, w środku umieść kawałek parówki.
  4. Piecz 10-15 minut, dopóki ciasto nie przybierze apetycznie złotego koloru. Po upieczeniu odstaw muffinki na 5 minut do ostygnięcia.
  5. Wcinaj, wcinaj, wcinaj – dobrze komponują się z wszelkiego rodzaju dipami, sosami własnej produkcji lub (na studenta) z keczupem.
4 thoughts on “Przepis na muffinki z parówką

  1. Gadulska pisze:

    O proszę, pomysłowo! Co prawda od dawna nie jadłam parówki, która by mi smakowała, więc zamieniłabym ją na kiełbaskę lub kabanosa. Jak myślisz, będzie pasowało?

Skomentuj

