Notoryczna Video Recenzja: Haruki Murakami- Bezbarwny Tsukuru Tazaki i lata jego pielgrzymstwa

bezbarwny

Ha, dziś próbujemy czegoś zupełnie nowego! (#stres, #cotobedziecotobedzie, #aleodwaga) Specjalnie dla Was postanowiłam od nowego roku dodać nieco więcej smaczku na mojego bloga, dlatego postaram się aby wszystkie recenzje książek pojawiały się od teraz w wersji video. Dlaczego? Myślę sobie, że o wiele skuteczniej zachęcić kogoś do poczytania czegoś poprzez namawianie osobiste. Mam nadzieję, że Wam się spodoba :) 

Mam nadzieję, że pierwszy odcinek Wam się podobał i że takie recenzje mają dla Was sens. Zachęcam do komentowania i opiniowania:)

Książkę możesz kupić tu:
EBOOK:
woblink (z kodem) – 17,99 
virtualo.pl– 23.00
melin.pl – 23.99

PAPIER:
matras.pl– 25,99
empik.com– 26,24 (cotozacena?!)
muza.sa – 34,99 (prosto u wydawcy)

One thought on “Notoryczna Video Recenzja: Haruki Murakami- Bezbarwny Tsukuru Tazaki i lata jego pielgrzymstwa

  1. bandyta pisze:

    Nie chodzi tylko o bardziej bezposredni przekaz! Chodzi o Twoja ekspresje ktora urzeka i kusi do czytania nawet jezeli nie jest sie fanem ksiazek! Poza tym – kiedy ja wychodze z pracy po 8-10 h lampienia sie w monitor – mam lekki wstret lierkowy, wiec forma do sluchania jest po prostu RE-WE-LA-CYJ-NA!

Skomentuj

