Jak 73 letni japończyk sprawił, że wstydzę się swoich umiejętności w Excelu

excel-art-tatsuo-horiuchi-2

Jak Wam się podobają obrazy powyżej? Piękny prawda? A czy uwierzylibyście mi gdybym Wam teraz orzekła, patrząc prościutko w oczy, że został on wykonany przy pomocy Excela, przez 73 letniego Japończyka? (czyż ten naród Was nie zachwyca?!). Większość artystów w wieku Tatsuo Horiuchi wybiera bardziej tradycyjne rozwiązania (pędzel, farba, woda). Jego młodsi koledzy po fachu do tworzenia frafik używa zaawansowanych fotoszopów i innych. A Tatsuo? Tatsuo sobie maluje w Excelu. A ja to nawet nie umiałam policzyć dobrze zadań na statystyce.

excel-art-tatsuo-horiuchi-4

Myśl, że człowiek ponad 70letni może tworzyć piękno takie wielkie przy pomocy programu komputerowego napawa mnie takim nowym poczuciem nadzieji i dobra. Pomyślcie tylko- jeżeli 70 letni japończyk może opanować do perfekcji Excela, to może każdy z nas jest w stanie przeskoczyć niemożliwe? Albo chociaż spełnić jakieś jedno lub dwa swoje marzenia, po które dotąd nie sięgaliśmy zbyt często, myśląc, że są poza naszym zasięgiem. Tak, może jestem w tym momencie szatańsko niesprawiedliwa, bo zakładam, że niewielu siedemdziesiąciolatków w ogóle posiadło umiejętności excelowskie, ale może przez moment pozostawmy to bez komentarza i nabierzmy wszyscy takiego solidnego łyku nadzieji i dobra. Gotowi? HAUST!

excel-art-tatsuo-horiuchi-3

Czemu wybrał akurat Excela? Jest tańszy niż Fotoszopy (miał go już zainstalowanego na komputerze) i prostrzy w obsłudze (wg niego) niż Paint.

excel-art1

Jeżeli jesteście sceptyczni, na stronce z której dokopałam się do tej fajności podali linki do oryginalnych excelowych plików z tą sztuką. Mi osobiście się nie przydadzą, bo jestem excelowym tłumokiem, ale może Wy odkryjecie w sobie jakiś nowy talent/pasję.  <klik> i <klik>

Tak czy inaczej, pozostawiam Was notorycznie głodnych piękna i sztuki i uczymy się tego co chcemy- nigdy nie jest za późno!

excel art 2

źródło obrazków i pomysłu- demilked

2 thoughts on “Jak 73 letni japończyk sprawił, że wstydzę się swoich umiejętności w Excelu

Skomentuj

