Całe mnóstwo linków [2]

John Maravelakis

 

Weekend ma się już ku końcowi, nim stawicie czoła nowemu tygodniowi, zapraszam na garść dobrych znalezisk z sieci. 

1. Mr Kate radzi jak samemu zrobić super modną czarną torebkę z łańcuchowa aplikacja.

2. Michał z Jak oszczędzać pieniądze rozdaje bezpłatny ebook o tematyce finansów osobistych. Ja pobrałam, jeszcze nie zajrzałam, ale jeżeli jakość taka jak postów na blogu naprawdę warto. 

3. Dla czytnikoposiadaczy. Jeżeli szukacie dobrego źródła informacji o promocjach ebookowych, poleam pięknie Świat Czytników. Ja się uzależniłam i zaglądam codziennie. 

4. Marc i Angel radzą jak żyć dziś, a nie myśleć ciągle o jutrze. 

5. Do posłuchania: muzyka z niesamowitego filmu braci Coenów– Inside Llewyn Davis. Cała. Z youtube-a! Folk sounds, trochę Justina Timberlake’a, bujamy się i śpiewamy też. 

Pięknie się miejcie cały tydzień. 

Skomentuj

