Dobry dzień, to dobra muzyka [29]

Dzisiaj dwa znaleziska. Jedno, to plakat motywacyjny, bardzo szczególnie bliski mojemu sercu. Drugi, to super piosenka, która pomoże się zrelaksować. Usiądźcie wygodnie i zapraszam do ładowania akumulatorów. 

Najpierw obiecana piosenka: 

Klingande – Jubel 

 Historia związana z obrazkiem- Moja pierwsza „poważna” praca była na IT help desku. Jak to zawsze w pracy na telefonie, w dodatku z angolami i innymi takimi, często bywało nerwowo i chciało się czasami uciekać. Jeden z moich kolegów, siedzący naprzeciwko mnie P. miał to zdjęcie wydrukowane i powieszone w swoim boksie. I powiem Wam, że nic tak nie pomogło mi w ciężkich chwilach jak patrzenie na ten obrazek. 

Kiedy odszedł z pracy, zostawił mi ten obrazek w spadku. I kiedy musiałam podjąć swoją decyzję o zmianie pracy, patrzyłam na ten obrazek bardzo. 

Odwagi, do podjęcia decyzji o rozpoczęciu czegoś nowego, co będzie początkiem czegoś wielkiego, życzę Wam notorycznie. I zawsze miejcie pod ręką jakieś zdanie, coś co przypomni Wam, o co chodzi. 

Skomentuj

