Moleskine – i nagle chcesz to zapisać ręcznie.

źródło: weheartit.com

źródło: weheartit.com

Kojarzycie Moleskiny? Najbardziej prestiżowe notesy na świecie, których używanie zapewnia pisarzom płodność a zwykłym śmiertelnikom niesamowicie coolową aurę?

Marka bardzo poważnie wzięła się za budowanie zapotrzebowania na swój produkt. Jej kanał na youtube aż wrze od fajności i koniecznie musicie to zobaczyć! Spoty stworzone dla Moleskine są świetnie zrobione i przepiękne. Tylko uważajcie. Ja teraz koniecznie muszę sobie taki kupić…. 

Spot ogólny o notatnikach: 

Wyreżyserował: Rogier Wieland
Animację stworzyli: Rogier Wieland, Suus Hessling

A tutaj jak wszystko zostało zaplanowane… w Moleskinie właśnie:

A teraz prawdziwa perełka. Ponieważ w erze komputerów notatniki zeszły trochę na dalszy plan, firma postanowiła rozbudzić wyobraźnię klientów, pokazując im, co fajnego mogą stworzyć przy pomocy Moleskinów. I nagle znajduje się całe mnóstwo powodów do posiadania oldschoolow’ego notatnika:) Na pierwszy ogień poszedł notatnik miłośnika powieści (pomysł bardzo mi przypadł do gustu):  

Jest też pomysł na notatnik z przepisami (też bardzo super!):

I piękny dziennik podróży (klasyk, ale brawo za próbę):

Znajdzie się też coś dla kinomanów: 

I wielbicieli stylu:

Aż chcę się notować prawda? Dewiza spotów to (rozumiane w liczbie mnogiej” : „Notatniki dla miłości Twojego życia” . A co Wy chcecie opisać?

Niezbędnik odkrywcy:

kanał na youtube z filmami z tej serii
sklep „Czuły Barbarzyńca” gdzie te cuda można dorwać

2 thoughts on “Moleskine – i nagle chcesz to zapisać ręcznie.

  1. catherinenoir666 pisze:

    Ja tam uwielbiam wszelkie notatniki i notesy więc nie trzeba mnie przekonywać do ich kupna :) Niemniej jednak fajna kampania reklamowa i dość ciekawy pomysł a takie lubię najbardziej :D

    • notoryczna pisze:

      Ja mam podobnie. Problem mam taki- zbyt wiele z nich zaczynam i potem mam z 7 różnych pozaczynanych i żadnego Tego Jedynego

Skomentuj

